Małe firmy
Obsługa informatyczna dla Małych Firm
Zatrudnianie informatyka na pełen etat w małej firmie najczęściej nie ma uzasadnienia. Koszt doświadczonego specjalisty IT jest wysoki, a ponadto w małej firmie zwykle nie ma zapotrzebowania na jego pracę w pełnym wymiarze czasu.
Informatycy chcą zwykle być na bieżąco z technologią, odczuwają głód poznawania nowych i coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań informatycznych. To powoduje, że w pogoni za nowinkami mogą generować niepotrzebne koszty oraz są skłonni zmienić pracę na taką, która obiecuje im dalszy rozwój zawodowy.
Dlatego wiele małych firm decyduje się na outsourcing IT, który oferuje szereg korzyści, a w tym: niezawodne usługi, stałość obsługi, swobodę od problemów kadrowych i ograniczenie ryzyka związanego z nieobecnością w pracy.
Pracując w niewielkiej firmie często trzeba wykonywać jednocześnie wiele różnych funkcji. Zwykle kierownikowi biura zostawia się obowiązki, których inni nie mogą lub nie chcą pełnić. Odpowiedzialność za sprawy informatyczne jest jedną z tych funkcji, a w tym utrzymywanie aplikacji biurowych, sieci, wspieranie i szkolenie informatyczne kolegów, itp.
Caps promuje outsoucing jako najlepsze rozwiązanie dla zapewnienia ciągłego wsparcia w dziedzinie technologii informatycznych i zarządzania infrastrukturą techniczną. Dzięki takiemu wsparciu rola kierownika w obszarze informatyki sprowadza się już tylko do monitorowania i nadzorowania specjalistów IT zewnętrznego partnera.
- Zapewniamy nieprzerwaną pracę sieci komputerowych, urządzeń komputerowych, systemów i aplikacji oraz jesteśmy do dyspozycji zawsze wtedy, kiedy użytkownicy potrzebują pomocy informatycznej.
- Nasze kompleksowe usługi outosurcingowe świadczymy na terenie Warszawy i okolic.
- Dostosowujemy zakres i warunki współpracy do specyficznych wymagań klientów. Rozumiemy, że niektóre firmy mogą mieć unikalne potrzeby związane z niestandardowym sposobem działania.
- Jesteśmy proaktywni w naszych działaniach - staramy się wyprzedzić problemy i zapobiegać im. W tym celu monitorujemy infrastrukturę klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
- Usuwamy problemy zanim zostaną zauważone przez użytkowników. Czynności wymagające przerw w działaniu systemów wykonujemy poza godzinami pracy klienta.
Zapraszamy do skontaktowania się z nami celem przedstawienia oferty kompleksowej obsługi informatycznej Państwa firmy.